16 September 2011

Prevara ili laž?

Već nekoliko meseci listam oglase po novinama, pretražujem internet sajtove i smaram ljude kako bih mogao da dobijem bilo kakav posao na kom će mi zarada biti nekih 300-400 evra.
Tražim, tražim i dalje tražim...
I tako vam ja jednog dana naidjem na oglas u novinama, velikim slovima piše
INTERNACIONALNA KOMPANIJA, ZARADA OKO 1.000 EVRA MESEČNO.
Pitam se u sebi: "Šta kog đavola?", da se ne izrazim "Šta koji ku..c?".
Pozovem ja lepo, nije mi bilo teško, a i što bi, u pitanju je 1000 evra :)
Javi se neka devojka sa finim glasićem i kaže mi da se sutradan organizuje grupni sastanak.
Na moje pitanje "o čemu se uopšte radi" nije dala odgovor, već ga je čak i iskulirala, i rekla "pričaćemo sutra o svemu tome" !!! ... Pitao sam je, takođe "da li treba i CV da ponesem?" ili barem da joj preko telefona ispričam, ukratko, moju biografiju... "Nema potrebe", odgovorila je.
Hmmm.... WTF? (ŠKK - srpski) Zar je moguće da se radi o jeb.nih 1000 evra, a da nju ne zanima ni koliko imam godina? Niti koju sam školu završio? Da li možda studiram ili ladim ja.a po kraju??




Novi dan...

Rešio sam da ipak odem na taj "sastanak", iako sam bio kratak sa vremenom.
Ulazim ja u jedan od restorana u ulici Strahinića bana u gradu, dočekuju me kao da im donosim vreću punu para, a ne kao da oni meni treba da daju pare... Već mi nešto smrdi...
Prvo počinje neki matori da nam priča neke skroz ne povezane stvari, a ono krucijalno ŠTA UOPŠTE TREBA DA RADIMO? iskusno preskače...
Na kraju njegovog dubokoumnog izlaganja, pita ga jedna devojka: "Pa dobro, pričate nam već pola sata, a ništa konkretno da nam kažete, šta se očekuje od nas kao zaposlenih?" ...
Šta mislite da je uradio??
Bravo, bravo... iskulirao je opet... :Z
Prešli smo u deo restorana koji je odvojen u nekoliko delova i podelili se u grupe od po 3-4 ljudi...
Izgledalo mi je sve kao neki grupni intervju u AIESEC-u... :))
Seda dečko od nekih 25-26 godina za sto, vadi tada novi iPAD 1, baca ključeve od nekog BMW-a na sto (video sam znak, a kasnije se i hvalio) i počinje priču...

bla, bla, bla, bla, bla, bla... I tako još hiljadu puta BLA...
"Vi treba da date 350 evra nama"
BINGO ! ! !
E, tu sam vas čekao. Ili su oni nas tu čekali, jer da su mi smorili još malo verovatno bi im od muke dao te pare, samo da me ostave na miru i više ne govore ni reč... Sreća, nisu me smorili do tog nivoa, a sreća (ili nesreća) nisam ni imao te pare :)

Kako zaraditi preko 1.000 evra mesečno? Samo da znate možete i nedeljno da ih zaradite, ako se dovoljno potrudite!! :)


Platite njima 350 evra, i onda nalazite nove ljude (čitaj: idiote kao što si ti, ako im platiš) da nastave niz i plate im istu cifru. Onda nekim piramidalnim algoritmima ti dobijaš neke poene, i tako dalje i tako dalje. U principu, uopšte nije bitno kako bi se zaradile pare preko tih, ne znam čak ni kako da ih nazovem, ali recimo... prodavaca magle. Bitno je to da se ni 10 evra, a ne kamoli 1.000 ne može zaraditi na tako jednostavan način... Ukoliko tražite posao, i rešili ste da tražite preko oglasa u novinama ili internetu, telefonom proverite prvo sve bitne informacije, a posle zakazujte sastanak.
Nemojte dozvoliti sebi da vam neko priča bajke, već budite realni. "Nema 'leba bez motike!"

Jedino dobro što možete da izvučete od ovih "prodavaca" jeste to što možete da vidite kako to oni rade, pa da probate i vi nekome da prodate maglu!.

Srećno u nalaženju novog posla! :)


3 comments:

  1. Makar neki ručak ili zakuska džabe?

    ReplyDelete
  2. Ovo je slučaj za policiju Nikola. Klasična piramidalna prevara, tj Ponzi šema, koja nema nikakve veze sa normalnim MLM-om, kako su verovatno pokušali da predstave. ne napisa samo kako se zovu...

    ReplyDelete