12 September 2013

Beogradska Inicijativa i URS

Nakon današnje press konferencije koja je održana u Medija Centru u Beogradu, "Beogradska Inicijativa" je predstavila sebe, ali kao što smo mogli da vidimo ovih dana mnogo nedoumica je ostalo oko toga ko sve još stoji iza ove "grupe gradjana", takođe na mnoga pitanja nisu direktno odgovorili već se motali u krug kako bi na kraju izbegli da odgovore na ta pitanja.

Kao što se i očekivalo ljude (novinare) je najviše zanima na koji način to Mlađan Dinkić "podržava" Beogradsku incijativu?
Ali svaki odgovor na to pitanje bio je "Mlađan Dinkić i URS SNAŽNO podržavaju ovu inicijativu".
Svakom normalnom čoveku to uopšte nije dovoljan i jasan odgovor.

Vise od ovoj temi pogledajte OVDE


Rečeno je da je URS ustupio svoje prostorije za rad "Beogradske Inicijative", pa je onda rečeno da oni te prostorije još uvek nisu dobili.

"Beogradska Inicijativa" je najavljivala da će se na današnjoj konferenciji otkriti SVE vezano za njih, za ljude koji stoje iza nje i td. Ali mi ništa novo nismo saznali, apsolutno ništa što već nismo znali 2 dana pred samu konferenciju.


Evo i nekih izjava ljudi koji su govorili na ovoj konferenciji i moji komentari na iste:

g-din Ostojić:

"Mi smo grupa gradjana koja želi moderan Beograd"
-BG Inicijativa nije Grupa gradjana, barem tako nije registrovana u APR-u, a i sam je kasnije u jednom trenutku izjavio da su oni politička stranka

"Oni koji su na vlasti nista ne zele da urade i misle samo na 900 miliona iz gradskog budzeta"
- Gospodo Vi ste na vlasti u ovoj državi 13 godina, da li stvarno mislite da će vas neko pustiti da vodite Beograd i odatle pokupite pare?

"Ajde mi da se bavimo onim zbog cega smo osnovani, a ne onima koji "kukaju" i pricaju protiv nas"
- U prevodu: Ne pricajmo o tome ko smo i šta smo radili pre ovoga i nemojmo da slušamo 100x više ljudi koji se bore da u Beogradu zapravo bude bolje (bez lopova, političara koji uništavaju ovu zemlju godinama)

"Beograd bi trebao da učestvuje u stvaranju zakona države i da više učestvuje u državnim pitanjima"
-Gospodo, do juče ste se borili protiv centralizacije, a sada samo o tome pričate. Kada budete pukli i na ovim izborima kao pre neku godinu kada ni cenžus niste prešli prelazite na opštine ili?


g-đa. Snežana Dakić

"Mi,  gradjani Beograda treba da budemo ti novi ljudi koji su potrebni politici."
-Zašto onda iza vas stoji URS? Zar niste kao obična grupa građana mogli da izađete pred narod i saopštite im vaše planove, želje i da pokažete da imate volju?


g-đa. poslanica:

"U pravljenju planova nismo učestvovali ni ja, ni Ostojić, ni Dinkić već obični ljudi koji nisu u političkim krugovima"
-Očigledno da su učestvovali ljudi koji su pristalice URS-a, jer u suprotnom ovi drugi bi se okrenuli od Vas čim bi videli ko ste i "odakle ste!

"Beogradu nije potrebna vladavina, nego dobra uprava"
-A to treba od URS-a da očekujemo?

"Moja stranka nije slušala narod, nije radila šta je trebala"
A sada nakon 13 godina na vlasti ste se pokajali i želite da počnete ispočetka, samo sa drugim imenom?


(Milošević: "Vidi ih kakvi su, al' će biti para" , Snežana: "Vidi što lep kombinezon nosi ova čistačica, možda bi mogla da mi bude gošća u emisiji" ,
Ostojić: "ŠTA? Ove ima da pokrademo brzinom svetlosti")



USKORO JOŠ

7 comments:

  1. I ja sam danas u svojstvu gradjanina (zbog koga se i za moje dobro ova inicijativa pokrenula) i cuo sam samo gomilu fraza i nista vise.Hteo sam i ja da postavim neko pitanje u svojstvu gradjanina ali to nije moglo.Hteo sam da pitam g. Ostojica da li je on tu kao gradjanin,poslanik LDP ili je presao u URS ali ga je neko od novinara pitao nesto slicno pa sam dobio odgovor.G. Ostojic je rekao da nije razmisljao danas,juce i prekjuce o prelasku u URS, na sta sam mu ja dobacio,a sutra,sto je izazvalo smeh u sali.Jos nesto mi je zaparalo usi a to je kada je g.Ostojic rekao da ce gradjani davati predloge a politicari su tu da kazu sta moze sta ne moze i sta nije izvodljivo.Dakle,njima treba nas glas da ih izaberemo a onda ce oni odlucivati sta je dobro za nas.To mi je vec poznato.G. Ostojic polazi od pretpostavke da su politicari deo resenja a ja mu kazem da su politicari deo problema.Ukratko,najavljivali su nezaboravnu konferenciju a nije se desilo nista sem praznih fraza.

    ReplyDelete
  2. Provaljeni su ... ogavni politikusi. Da je grupa gradjana zaista drzala konf. ne došoao niti 1 novinar. Ovako novinarcici mogu da nanjuse politikuse i zato su bili danas ...

    ReplyDelete
  3. ..... to su ti mediji koje ne zanima zivot obiccnih ljudi.... samo politikanata, zvezda i ostalog olossa.

    Srecca nassa, ssto im - nikome od njih - nissta visse ne verujemo.Nadam se da je prosslo dosta vremena i da smo se opametili.
    Nisu vredni nasse (moje), pazznje.
    Svuda gde su Oni, pogotovo taj dinkic, ostojic, pa i ta seljaccica, udata miccicc....nema pameti i treba ih ignorisati, brisati ..... neka vecc jednom nestanu, nek se utope, odu o beli svet...samo da ih ne gledam.Gade mi se....izvinite ssto ovako groznog reccnika.

    ReplyDelete
  4. Jel' mogu oni prvo da urade sve što treba da očiste svakojako đubre koje je ostalo posle njih iz prethodnog perioda uloživši svoj vlastiti svojeručni rad i sva sredstva koja su do sad pokrali od građana (a da im građani ukažu šta sve treba da se uradi) a posle toga nek probaju da traže bilo čiju podršku. I neka omoguće da se vidi ko je i kakve inicijative uputio i na šta je ukazao a ne da oni probiraju šta može a šta ne može da se uradi i da nam za ono što ne može a očigledno je da je nečiji propust objasne zašto je to tako i ko je za to odgovoran.
    Da vidimo na jednom mestu potpune biografije ovih ovih likova, i šta je sve u prethodnom periodu radio i na kojim je funkcijama bio.

    ReplyDelete
  5. Q: Ko ce finansirati incijativu?
    A: Pa, gradjani... Valjda... (gdin Ostojic)

    ReplyDelete
  6. A šta je to novo i epohalno rečeno što ne slušamo već decenijama i što nije bilo u programu svih dosadašnjih partija i pokreta? Neka prvo pokažu da su sposobni za nešto više (da zavrnu rukave i sami se pokrenu na aktivnost i zagaze u kaljugu ovoga unakaženog grada) osim da sede po modnim revijama, konferencijama za štampu, političkim i zabavnim talk-show emisijama... a neka sredstva koja nemilosrdno troše na održavanje svog stajlinga i po raznim koktelima, prijemima i žurkama usmere na nabavku sapuna i toalet papira za sve škole u Beogradu, a gospođa Dakić krene u redovan i svakodnevni obilazak svih škola i revnosno prati kako se isti upotrebljavaju i troše i o tome izveštava javnost jer je to izgleda po njenom mišljenju najveći problem u našim školama (mada bi više koristi bilo da navuče rukavice i da svoj lični neposredni doprinos u čišćenju i održavanju toaleta po školama). Lični primer je velika stvar.

    ReplyDelete